مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

ساخت وبلاگ


برای تعیین شایسته ترین لهجه نرم افزار نویسی برای طراحی سایت  ، بهتر میباشد در آغاز با لهجه‌های گوناگون آشنا گردید و داده ها دقیقی کسب نمایید تا ریلکس‌خیس تصمیم بگیرید. ما در‌این نوشته‌ی علمی، عملکرد کرده‌ایم به مقایسه‌ی گویش‌های اپلیکیشن نویسی پایین اینترنت بپردازیم و آنان‌را از جوانب متفاوت ارزیابی کنیم.

ولی به‌این نکته دقت نمائید که هر لهجه میتواند مزایا، معایب و کاربرد خویش را داشته باشد. به عنوان مثال زبانی برای انواعی از پروژه‌ها، شایسته ترین مورد باشد البته در وضعیت دیگر مطلوب برای آن فعالیت نباشد. پس تعیین شایسته ترین گویش نرم افزار نویسی در دنیای کد، عمل صحت وجود ندارد. شما می بایست با دقت به غرض خویش، مطلوب‌ترین گویش را برای خودتان تعیین نمائید.


ساختار اینترنت‌تارنما
ساختار کدهای تارنما از دو نصیب front-end (نصیب سمت مخاطب) و back-end (نصیب سمت سرور) تشکیل می گردند. نصیب سمت مخاطب، به عبارتی ظواهر وبسایت میباشد که با گویش‌های html ،css ،javascript و… پباده سازی شده‌است و این نصیب تنهاً یک شیت‌ی استاتیک میباشد.

ولی کد سمت سرور وظیفه‌ی پردازش، محاسبات و انجام عملیات متعدد روی داده‌ها را بر عهده دارااست. برای پر‌نور‌خیس شدن مورد بدین نمونه اعتنا فرمایید. در سایتی دکمه‌ای به عنوان “نام نویسی” جای دارد. ظواهر این دکمه، محل قرارگیری آن و.. بوسیله کدهای سمت استفاده کننده پباده سازی می شوند. البته بخشی که صحت داده ها ورودی را محاسبه نماید و در مقر داده ذخیره نماید، جزو کدهای سمت سرور میباشد.

ازآنجاکه لهجه‌های سمت مخاطب محدود میباشند و مکان شک باقی نمی‌ماند، ما در‌این نوشته‌ی علمی به نظارت دوست داستنی‌ترین لهجه‌های اپلیکیشن نویسی سمت سرور میپردازیم.


کارداران مؤثر در گزینش شایسته ترین لهجه اپلیکیشن نویسی
کارداران متعددی در تعیین یک لهجه نرم افزار نویسی مطلوب، مؤثر میباشد که مهم ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

تکنولوژی گزینه به کار گیری
آسانی کاربری
تعلق به  Platform
سرعت اجرا و امنیت
تلاش
بازار عمل
سرعت بسط
شیوه پشتیبانی
باصرفه بودن برای موتور کاوش
و…

مقایسه‌ی لهجه‌های اپلیکیشن نویسی زیر اینترنت
در پی عملکرد کرده‌ایم ضمن معرفی هر لهجه اپ نویسی، مهمترین معیارهای گزینش را در هر زبانی محاسبه نماییم.

python

در صورتی‌که در پی یک گویش متن‌گشوده و مفسری میباشید پایتون تعیین قابل قبولی میباشد. این لهجه از سال ۱۹۹۱ با مقصود بی آلایش‌خیس کردن اپلیکیشن نویسی ساخت و ساز گردیده و تا به امروز خواستار متعددی داشته میباشد. به گونه ای که کسانی آن را شایسته ترین لهجه اپلیکیشن نویسی برای خویش می داند‌اند!

پایتون یک سری منظوره و شی گرا میباشد و برای بسط وبسایت، محاسبه داده، تایپ کردن اپلیکیشن‌ی دسکتاپ و حتی در مورد یادگیری ماشینی و دانش داده نیز کاربرد دارااست. پس پایتون تنهاً یک لهجه برای بسط اینترنت نبوده و در مورد‌های دسکتاپ هم کاربرد متعددی داراست. یادگیری این گویش بسیار بی آلایش میباشد و منابع یادگیری متعددی برای آن وجود داراست.

همینطور پایتون دارنده کتابخانه‌های بسیار متعددی میباشد که منجر می‌گردد اکثری از تجهیزات را با تعداد خطوط کمتری از کد پیاده سازی نمائید. این گویش برای عمل با مقر داده‌های پهناور نیز مطلوب میباشد. در موتور جستجو گر گوگل هم از این لهجه مستعمل میباشد.

یکی نکات منفی که در گویش پایتون چشم می‌گردد کندتر بودن سرعت اجرای کدها نسبت به بقیه گویش‌های اپ نویسی مثل جاوا میباشد. این کندی علل مختلفی دارااست و از مهم ترین آن ها می‌قدرت به مفسری بودن و پویایی ذاتی پایتون اشاره نمود.

در شرایطی که از بازار فعالیت این لهجه می پرسید بایستی بدانید که‌این لهجه در جهان جز‌‌و ۱۰ لهجه برتر بوده میباشد. در کشور‌ایران هم گرایش به سمت این گویش در سال‌های اخیر بیشتر شده‌است پس در صورتیکه داده ها خیر و خوبی دراین باره کسب نمائید مطلقاً به کسب در آمد هم می سید.


Ruby

روبی یک لهجه نرم‌افزار نویسی متن‌گشوده، پویا، شی ‌گرا و با دقت بر آسانی میباشد و کاربرد اساسی آن گسترش اینترنت میباشد. روبی در سال‌ ۱۹۹۰ در ژاپن ابداع شد. این لهجه بسیار قابل حمل میباشد، با اینکه در لینوکس پیشرفته، ولی در اکثر پلتفرم‌ها فعالیت می‌نماید.

قدرتی را که امروزه روبی فی مابین لهجه‌‌های سمت سرور دارااست مرهون Ruby on Rails میباشد که یک قاب‌ورک منبع‌گشوده به حساب میآید. از مهم ترین سایت‌های پیشرفته با این گویش می‌اقتدار به توییتر اشاره نمود.
در‌حالتی که تا به امروز با گویش‌های نرم افزار نویسی دیگری آشنا نبوده‌اید، روبی برای آغاز فعالیت، مطلوب شما وجود ندارد. چون یادگیری این لهجه نسبتاً طاقت فرسا میباشد و منابع کمتری برای یادگیری داراست. همینطور تقاضای این گویش در بازار عمل کمتر میباشد.


Php

Php که برای اکثری از اشخاص شایسته ترین لهجه نرم افزار نویسی برای ساخت سایت شناخته شده‌است، یک لهجه اسکریپتی و متن‌گشوده میباشد که در سال ۱۹۹۴ به خواسته پباده سازی نرم افزار‌های پایین اینترنت ساخت‌و‌ساز شد. ساختار گویش PHP بسیار مشابه به لهجه C میباشد، به همین استدلال از محبوبیت فراوانی شامل است.

این گویش بر روی همگی پلتفرم‌های پر اسم و رسم مثل ویندوز، لینوکس و مکینتاش قابل اجراست. بالا بودن سرعت اجرای کد، یادگیری سهل وآسان آن، بدون‌پول بودن ابزار عمل با PHP و وجود منابع آموزشی فراوان از سایر مزیت‌های این گویش محسوب میگردند.

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 178 تاريخ : شنبه 29 آذر 1399 ساعت: 19:45


امروزه به کارگیری از وب به امری رایج برای تمامی اشخاص تبدیل شده‌است.  طراحی سایت   طبق آمار قانونی 65% ایرانیان از وب به کار گیری می‌ نمایند. این قضیه نشان‌ دهنده توان و نفوذ وب میباشد. شما عزیزان می‌ توانید با به کار گیری از این زمان طلایی در دنیای مجازی به خیر بدرخشید.

با ساخت سایت کلیه کسب ‌و امور می ‌توانند مارک خویش را به شایسته ترین صورت ارائه دهند. در واقع شما می ‌توانید با پرداخت هزینه مقداری، محصول ها و سرویس ها خویش را به روش ‌ای نوین و مفید به مشتری ‌ها نشان دهید.

به‌دنبال دست اندرکاران تأثیرگذار بر روی هزینه ساخت وب سایت ‌تارنما و سرویس ها پباده سازی ساخت وب سایت را برای شما عزیزان تیتر می‌ کنیم. یاروهمدم با ما باشید.

جدول محتویات

1 دست اندرکاران تأثیرگذار هزینه طراحی سایت‌ وب سایت
1.1 دامنه
1.2 هاست
1.3 بازه ساخت وب سایت ‌تارنما
1.4 بهینه سازی (باصرفه ‌سازی موتورهای کاوش)
1.5 تعداد گویش ‌های به فعالیت رفته در وبسایت
1.6 تجهیزات و ابزارهای مورداستفاده در وبسایت
1.7 محتوا گذاری و مدیر اینترنت ‌وبسایت
1.8 امنیت اینترنت ‌وبسایت ‌ها
1.9 گرافیک و صفحه آرایی اینترنت ‌وب سایت
1.10 سرویس ها طراحی وب سایت‌ وب سایت آران
عامل ها تأثیرگذار هزینه ساخت سایت‌ تارنما
معمولاً طراحی وب برای کمپانی ‌ها و سازمان‌ ها تفاوت ارزش بخش اعظمی داراست و این تفاوت ارزش به‌این استدلال میباشد که کارداران اکثری بر روی این هزینه تأثیرگذار میباشد. در اینجا ما همه این عامل ها را تیتر می‌ کنیم.

دامنه
به لهجه معمولی دامنه به عبارتی نشانی اینترنت ‌تارنما میباشد. دامنه می ‌تواند پسوندهای مختلفی مانند com، net، ir و … بگیرد. از فی مابین همگی پسوندها ir هزینه بسیار کمتری داراست و شما می ‌توانید با هزینه ‌ای کمتر از 10 هزار تومان آن را خریداری نمائید.

هاست
به عنوان مثال کارداران تأثیرگذار بر روی تعرفه هاست میباشد. معمولاً فاکتورهای ذیل سبب ارتقاء و کاهش بها هاست می ‌شوند:

طریق طراحی وب سایت
در حالتی که بخواهید یک وب سایت منحصر برای خویش تنظیم فرمائید، می بایست هاست ویندوز خریداری فرمایید. ما در صورتیکه بخواهید با به کار گیری از ابزارهایی همانند ورد پرس تارنما خویش را اجرا فرمائید، بایستی از هاست لینوکس به کارگیری فرمایید.

سطح ایمنی هاست
از آنجایی که داده ها شما بر روی هاست تثبیت می ‌خواهد شد، ترازو کیفیت و امنیت آن بسیار اهمیت پیدا می ‌نماید. با دقت به اهمیت هاست بهتر میباشد که برای این نصیب بیشترین هزینه را بپردازید.

اعتنا نمایید در شکل پرداخت هزینه یه خرده برای هاست، امینت اینترنت ‌وبسایت کاهش یافته و در غایت قابلیت دارااست که به سادگی هک گردید.

تعیین جای هاست
گزینش کشور‌ایران یا این که بیرون جمهوری اسلامی ایران بر روی هزینه طراحی سایت ‌وبسایت تأثیر می ‌گذارد.

تعیین نوع تارنما
با دقت به نوع عمل هاست، هزینه هاست متعدد خواهد بود. مثلا یک اینترنت‌ وب سایت دانلود فیلم با دقت به اینکه فضای بیشتری را اشغال می ‌نماید هزینه هاست بالاتری دارااست. این در حالی میباشد که یک تارنما شرکتی معمولی هزینه هاست بسیار ذیل‌ تری نسبت به آن دارااست.

گزینش روش طراحی وب سایت
دو نوع طریق برای طراحی وب سایت داریم. طرز اولیه کد نویسی میباشد. کد نویسی دارنده فرآیند بخش اعظمی میباشد و با اعتنا به نوع کاری که شما می ‌خواهید می ‌تواند هزینه اکثری داشته باشد؛ البته در روش دیگر CMS هزینه طراحی وب بسیار زیر ‌خیس میباشد

CMS همه تجهیزات یک وبسایت کد نویسی گردیده را (به‌جز مواقعی مثل سیستم ‌های بانکی) دارااست؛ البته به طور کلی هزینه آن بسیار ذیل‌ خیس میباشد.

دوران طراحی سایت ‌تارنما
با دقت به اینکه اینترنت ‌تارنما شما در چه دوران هنگامی روش ‌اندازی می ‌خواهد شد هزینه آن متعدد خواهد بود. برای تقریب هزینه اینترنت ‌وبسایت بایستی دست اندرکاران بخش اعظمی را در حیث گرفت. معمولاً در مشورت کردن اینترنت ‌وبسایت، بازه طراحی وب سایت ‌وب سایت از قبلی گزینش ‌گردیده و با رعایت آن هزینه تمام برآورد می ‌گردد.

seo (با صرفه ‌سازی موتورهای کاوش)
هر سایتی برای اینکه بیشتر به وسیله یوزرها چشم گردد، نیاز به seo دارااست. بهینه سازی شایسته ترین و رشته‌ ای ‌ترین روش برای هدایت یوزرها به سمت اینترنت ‌وبسایت می ‌باشد. در واقع شما با به کار گیری اصول بهینه سازی و ایجاد محتوای یونیک می ‌توانید به سادگی در ابتدا قرار بگیرید؛ به این ترتیب در شکل به کار گیری از بهینه سازی هزینه ساخت وب سایت‌ وب سایت شما مختلف خواهد بود.

تعداد گویش ‌های به فعالیت رفته در تارنما
با دقت به اینکه چه تعداد زبانی در اینترنت ‌وب سایت به عمل می ‌برید، هزینه طراحی سایت ‌وب سایت گوناگون خواهد بود. از جمله ممکن میباشد شما یک اینترنت ‌وبسایت صرفا برای باطن کشور‌ایران بخواهید. برای این فعالیت شما فقط گویش فارسی را به عمل ببرید، البته وبسایت ‌هایی که با مقصود کار میان ‌المللی می‌باشند بایستی دارنده یک یا این که یکسری گویش باشند.

معمولاً گویش دوم وبسایت ‌ها انگلیسی، عربی و یا این که آلمانی میباشد. افزودن یک یا این که چندین لهجه (به‌جزء گویش فارسی) بر روی یک تارنما، هزینه طراحی سایت ‌وبسایت را ارتقا می ‌دهد.

تجهیزات و ابزارهای مورداستفاده در وبسایت
هر اینترنت ‌سایتی دارنده تجهیزات اکثری میباشد و با دقت به اینکه شما کدام یک از تجهیزات را به کار گیری می ‌فرمایید، هزینه شما تغییر تحول می ‌نماید. به عنوان مثال این تجهیزات عبارت ‌اند از:

درگاه پرداخت
امکان خرید اشتراک
قابلیت و امکان عضویت در وب سایت
امکان ارسال اس ‌ام ‌اس به یوزرها
و …
محتوا گذاری و رئیس اینترنت ‌تارنما
یک وبسایت هرقدر هم که بی نقص باشد، فارغ از محتوا هیچ نوع کاربری را جذب نخواهد کرد. برای محتوا شما بایستی کلیه اصول و مقررات seo را بکار بگیرید. یک محتوای دیدنی و بهینه سازی گردیده می ‌تواند حالت قابل قبولی را برای شما و کسب‌ و کارتان مهیا نماید.

از آنجایی که محتوا دارنده قسمت ‌ها و فرایند اکثری میباشد و نیاز به مهارت خاصی دارااست، بهتر میباشد که آن را به دست اشخاص کارشناس دراین باره بسپارید. خوشبختانه گروه آران، کارشناسان رشته ‌ای و مجرب در مورد محتوا داراست و برای هزینه ساخت وب سایت ‌وبسایت و محتوا، تعرفه قابل قبولی را در حیث می ‌گیرد.

از سایر عامل ها تأثیرگذار بر هزینه طراحی وب عبارت ‌اند از:

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 162 تاريخ : دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت: 22:31

اهمیت بازطراحی وبسایت چه می باشد؟
 

شما حتی در حالتی‌که شایسته ترین وب سایت را نیز پباده سازی کرده باشید، طراحی سایت  به احتمال زیاد پس از مدتی به بازدیزاین آن نیاز خواهید داشت. به این ترتیب بهتر آن میباشد که در به عبارتی در آغاز یک یا این که تعدادی کارشناس فن‌ای در کنار خویش داشته باشید تا تارنما شمارا به حیث فنی بروزرسانی نمایند. به این ترتیب اکثر قریب به واقعه کسب‌وکارهای آنلاین متعدد پس از مدتی به باطراحی تارنما نیاز خواهند داشت.

در حالتی که بازطراحی وبسایت به صدق شکل گیرد، قادر است نتیجه ها ملموسی برای شما داشته باشد که پیرو قصد داریم به بعضی از بارزترین آنان اشاره کنیم.

کاهش نرخ پریدن یا این که بانس ریت با بازطراحی وب سایت
نرخ پریدن به حالتی گفته میگردد که مخاطب وارد تارنما شما گردد و بعداز مقطع بازه زمانی بسیار کوتاهی آن را سوراخ خواهد کرد. هر اندازه که نرخ پریدن یک کسب‌وکار آنلاین بیشتر باشد، به احتمال زیاد موقعیت خیر و خوبی به نظر سکو‌بندی در موتورهای کاوش نخواهد داشت و برعکس.

به دلیل آن که ترازو و دوران دوران حضور یوزرها در یک وب سایت برای موتورهای کاوش از قبیل گوگل اهمیت بسیار متعددی دارااست و درصورتی که که یک کسب‌وکار آنلاین از این نظر عمکلرد نیکی داشته باشد، میتواند مرتبه خیر در موتورهای کاوش کسب کرده و در غایت مشتری بیشتری نیز جذب نماید.

اگرچه ارتقا بانس ریت یا این که به عبارتی نرخ پریدن عوارض بسیار مختلفی دارااست. ولی یک کدام از مهم ترین عارضه ها آن به ساختار و ساخت وب سایت برمی‌شود که به احتمال زیاد دارنده اشتباهات اصلی میباشد. یک کدام از این مشکلات بدین مساله برمی‌شود که اصولا مخاطب پس از ورود به تارنما، فهم صحت از چگونگی عمکلرد آن ندارد. در واقع چینش و طراحی وب سایت به گونه ای بوده که یوزرها قدرتمند به تشخیص این مسئله نیستند که تارنما متبوع چه خدماتی به آنان ارائه میدهد. اینجاست که پای بازطراحی تارنما به بین خواهد آمد.

بازطراحی وب سایت و ارتقا نرخ تبدیل مشتری
در بخش اعظمی از تایم ها ممکن میباشد که یک کسب‌وکار آنلاین تعداد مشتریان بسیار متعددی نیز داشته باشد و در حین روز تعداد یوزرها متعددی نیز به آن مراجعه نمایند. ولی در اصل تناسبی فی مابین این تعداد استفاده کننده و تعداد مشتریان حقیقی و واقعی وجود ندارد. در اینجا اصطلاحا میگویند نرخ تبدیل مشتری تحت میباشد. فراهم نمودن نرخ تبدیل مشتری از روش نسبت میان تعداد اشخاصی که به وبسایت مراجعه کرده و تعداد مشتریان حقیقی و واقعی، به دست خواهد آمد.

اگرچه در اینجا نیز عارضه ها زیادی برای زیر بودن نرخ تبدیل مشتری وجود داراست، البته یکی مهم ترین عوارض آن گشوده هم به مسائل و ایرادات مرتبط با صفحه ارایی وب سایت برمی‌خواهد شد. در اکثری از وب سایت‌ها، فرایندهای مرتبط با ارائه سرویس ها یا این که اخذ تولیدات بسیار طولانی و پیچیده بوده که همین دستور منجر انصراف مشتری از خرید گردد.

اپلیکیشن‌نویسان رشته‌ای معمولا همت می‌نمایند تا از روش بازطراحی وبسایت، نخست عارضه ها مرتبط با تحت بودن نرخ تبدیل مشتریا را پیدا کرده و بعد از آن با رفع این کارداران، منجر ارتقاء نرخ تبدیل مشتری شوند.

بازطراحی وب سایت و دقت به الگوریتم‌های تازه گوگل
موتور های کاوش به عنوان مثال گوگل با اعتنا به نیازها و سلائق یوزرها هر یکسری وقت یکبار مبادرت به بازنگری در الگوریتم‌های خویش خواهند کرد. در اینجاست که می بایست صاحبان کسب‌وکارهای آنلاین بدین الگوریتم‌ها دقت کرده و آنان را در لحاظ بگیرند. در غیر اینصورت از قافله رقبا عقب خواهند ماند.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 168 تاريخ : دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت: 21:02


در نوشته‌ی علمی‌های قبلی کوشش کردیم تا مفاهیم ارز دیجیتال و رمزارز را به صورت بی آلایش ذکر کنیم.   طراحی سایت   آنگاه در رابطه اهمیت طراحی وب سایت ارز دیجیتال تحت عنوان یک زیرساخت اساسی در کسب و شغل های حوزه ارز دیجیتال حرف نمودیم. در پی قصد داریم بدانیم نکات اساسی در گزینش کمپانی طراحی وب ارز دیجیتال چه چیزی است؟

نکات اساسی در گزینش کمپانی طراحی وب ارز دیجیتال
تضمین تعهدات
در تعیین کمپانی طراحی وب سایت ارز دیجیتال مهم‌ترین مسئله تضمین تعهدات میباشد. در واقع کمپانی در مقابل آن چیزی که داعیه می‌نماید می تواند ارائه دهد، می بایست به مشتری تحویل دهد. این تضمین گهگاه بر طبق مطالعات، رزومه و سابقه آن گروه میباشد. پس در صورتی وارد یک حوزه مالی و بانکی می شوید، اعتماد به زیرساخت وبسایت برای صحیح و ظریف انجام دادن فرآیندها، اتوماسیون سریع و درست می بایست وجود داشته باشد.

پشتیبانی
به کار گیری از اسکریپت هایی که در بیرون از کشور ایران وجود دارا‌هستند، شاید راهکار عده ای باشد که عشق و علاقه ورود بدین حوزه را داشته، ولی سرمایه کافی ندارند. پیشنهاد اکید آن میباشد که هیچوقت وارد این گفت و گو نشوید، چون عملیات پشتیبانی و جواب گویی نسبت به تصحیح اشکلاتی که در گذر مقطع برای گسترش و رفع ایرادات چنین سایتی صورت می گیرد تنها در یک شکل قابلیت و امکان پذیر میباشد. در صورتی با کمپانی سازنده این اپلیکیشن همیاری داشته باشید.

گارانتی و مراقبت امنیت
در بازار فعلی  با رعایت آن که علم کافی درین حوزه نیست و واحد سنجش تقاضا بالا است، تعداد متعددی کمپانی وجود دارا‌هستند که با پشتیبان یک اسکریپت فرنگی مدعا بضاعت و توان پباده سازی یک سایت ارز دیجیتال میگردند. البته حقیقت ان میباشد که‌این اسکریپت‌ها برای انجام عملیات، به صورت بدون شوخی آیتم تحلیل قرار نگرفته‌اند و حفره های امنیتی معلوم وجود ندارد. حتی ممکن میباشد در باطن ابزارهایی برای سرقت داده ها و اموال عموم داشته باشند. بدین ترتیب پباده سازی یک سایت ارز دیجیتال بسیار حساس خیس از دیگر پباده سازی ها در حوزه آگهی و فروشگاهی و … میباشد. چون صاحب و مالک کسب و عمل می بایست بتواند از کل جزئیات وبسایت جهت بسط با خبر باشد. راهکار این زمینه نیز آن میباشد که زیر گارانتی کمپانی ساخت سایت ارز دیجیتال باشد.

 

کیفیت
چنین تیم‌ای از تجهیزات که قرار میباشد نقش آفرینی یک کسب و عمل غالب را داشته باشد، نمی‌تواند در قالب یک هزینه کوچک واقعه بیفتد. بعدها طراحی وب سایت ارز دیجیتال برای تیم‌های گسترده در طول حاضر (شهریور۹۹) بیش تر از صد میلیون هزینه گروه ایجاد باشد. برای فعال سازی اول حدود صد تا دویست میلیون به جهت وقت گیر بودن اجرا نیز هزینه مورد نیاز میباشد. در شایسته ترین موقعیت اجرای این عمل بوسیله تیم هایی با ترازو تجربه بالا و انجام عملیات شبیه در قبل،میتواند پاره ای از هزینه کم کند.

ولی در بازار با ارقامی مواجه میشوید که به رنج می‌اقتدار با آنان به یک دکان یا این که وب سایت با تجهیزات خوب دسترسی پیدا کرد. براین اساس اعتماد به این موسسه‌ها سخت میباشد. درین بازار هنوز هیچ سیرتکامل صرفه جویی صورت نگرفته میباشد.

در صورتی امروزه می‌اقتدار یک مغازه اینترنتی را با هزینه ذیل از جمله بیست تا سی میلیون، در مشت داشت، به جهت تعدد در انجام عملیات طراحی وب سایت فروشگاهی در سطح عالم و در حین مقطع میباشد. در واقع طراحی وب فروشگاهی به یک مال مکرر و دارای اعتبار در سراسر جهان تبدیل شده‌است.

البته تعداد وب سایت‌های پباده سازی گردیده و تعداد گروه‌هایی که به طور فن‌ای بر تارنما‌های ارز دیجیتال عمل کرده‌اند، هنوز به عددی نرسیده که بتوان با هزینه اندک به آن دسترسی پیدا کرد و مسئولیت‌های عظیم آن زیرا امنیت داده ها یوزرها، پردازش درست اموال و… را نیز در کنار آن داشت.

تجربه
براین اساس در تعیین کمپانی وجود رزومه شخصی، سابقه کمپانی، اخلاق و رفتار کمپانی، مجوزهای کمپانی، مال قرارداد و تشریح مورد، مواقعی میباشد که مشتری را بدین اعتقاد و باور می رساند عمل به طور رشته‌ای انجام می گردد. متاسفانه با تصمیم گیری خطا اشخاص علاوه بر تلف کردن مقطع و هزینه، عواقب بزرگی پیش روی آنان قرار می گیرد. ولی با تعیین صحیح و هزینه مطلوب از این عواقب ناراحت کننده در بازار خودداری گردد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 236 تاريخ : چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت: 22:35


آیا با موسسه ها طراحی وب آشنا می باشید؟ تا به اکنون برای پیشنهاد  طراحی سایت  ساخت سایت مبادرت کرده‌اید؟

در حالتی که تا کنون به تاءمل پباده سازی یک وب سایت برای کمپانی خویش افتاده باشید به طبع با تبلیغات متنوعی مواجه گردیده‌اید. این تبلیغ‌ها پیشنهادهای متعدد و وسوسه‌کننده‌ای ارائه میدهند که میتواند برای مشتریان حیران‌کننده باشد. دامنه ارزش‌ها و تجهیزات پیشنهادی آن قدر بزرگ میباشد که اعتماد کردن به برخی از کمپانی‌ها را طاقت فرسا می‌نماید. یک راه و روش خوب برای داشتن گزینش مطلوب، شناسایی خصوصیت‌های شایسته ترین کمپانی طراحی وب سایت میباشد. پیرو این خصوصیت‌ها را با هم تحلیل می کنیم.

بیشتر بخوانید :  هزینه پباده سازی تارنما با چه معیارهایی گزینش می‌‌گردد؟
خصوصیت‌های موسسه ها طراحی وب دارای اعتبار
موسسه ها طراحی وب سایت دارای اعتبار خصوصیت‌های زیادی دارا هستند. موردها ذیل بعضا از مهم ترین خصوصیت‌های این مجموعه‌ها می باشند:

سوابق و مثال‌امور

بیایید فرض کنیم که شما قصد دارید یک وبسایت برای کسب‌وکار خویش راه اندازی فرمایید. با یک جست‌وجوی بی آلایش در گوگل با فهرستی از کمپانی‌ها مواجه میشوید. اولی قدمی که می بایست بردارید، نظارت سوابق و مثال‌شغل های آنان میباشد.

موسسه ها طراحی وب معمولا لینک و پیوند شایسته ترین مثال‌شغل های خویش را در وبسایت خویش میگذارند. از این طرز می توانید سطح و مسئله کاری کمپانی متبوع را تشخیص بدهید. اما کمپانی‌های فن‌ای با گروه ساخت سایت کارشناس، می توانند هر نوع سایتی را با قالب‌های مهیا یا این که به طور منحصربه‌فرد برای‌تان پباده سازی نمایند البته مثلا در صورتی قصد فعال سازی یک تارنما فروشگاهی را دارید، می توانید آنالیز فرمایید که آیا کمپانی متبوع در این باره تجربه‌ای داراست؟ این تجربه تا چه حد غالب بوده میباشد؟

 

برخی از کمپانی‌ها خویش را کارشناس پباده سازی نوع خاصی از وب سایت می دانند یا این که برای نوع خاصی شناخته گردیده‌اند. با محاسبه سوابق و مثال‌امور می توانید تشخیص بدهید این ادعاها چقدر صراحت دارد.

معیار تجربه و تخصص مجموعه فنی

شرکتهای ساخت سایت معمولا رزومه کوتاهی از اعضای مجموعه فنی خویش در وبسایت‌شان قرار می دهند. با مطالعه این قسمت میتوانید از واحد سنجش تخصص کمپانی متبوع آگاه گردید. به عنوان مثال در‌حالتی که قصد دارید سایتی با یک قالب گرافیکی منحصربه‌فرد پیشنهاد دهید، میتوانید نظارت نمائید که آیا کمپانی متبوع گرافیک فن‌ای داراست و سطح تخصص آن گرافیست در چه حد میباشد.

بیشتر بخوانید :  پباده سازی رابط کاربری یا این که UI چه چیزی است ؟
داشتن یک دفتر

موسسات طراحی وب دارای اعتبار معمولا یک محل کار دارا‌هستند. اما ممکن میباشد با مجموعه‌ها، کمپانی‌ها یا این که فریلنسرهایی گفتمان نمائید که به طور آنلاین عمل می‌نمایند و دفتر ندارند ولی کمپانی‌های با سابقه و با سابقه معمولا یک محل کار دارا‌هستند و جلسات تهیه قرارداد، نظارت مثال‌ها و فراگیری‌ها را در آن برگزار می‌نمایند. در هنگام فعالیت کردن با کمپانی‌های آنلاین از دید تعیین محل جلسات ممکن میباشد ناهماهنگی‌هایی به وجود بیاید.

هنگام همیاری با کمپانی‌های آنلاین می بایست در آنالیز سند‌ها و مجوزها اعتنا بیشتری داشته باشید.

طرز پذیرش توصیه

بخش اعظمی از چیزهایی را که موردنیاز میباشد راجع به یک کمپانی بدانید در او‌لین برخوردها متوجه خواهید شد. اعتنا فرمائید که کمپانی چه طور پیشنهاد شمارا نظارت می‌نماید و هزینه‌ها را برآورد می‌نماید. در تارنما بخش اعظمی از کمپانی‌ها، پکیج‌های ارزش متفاوت را مشاهده میکنید. در‌این تارنما‌ها مشتری پکیج متبوع را تعیین می‌نماید و با کمپانی تماس میگیرد. در وضعیت دیگر برای هر نوع وبسایت یک محدوده بها ارائه شده‌است. از همین جا میتوانید بفهمید با یک کمپانی غیر فن‌ای مواجه می‌باشید!

هر پیشنهاد ساخت سایت خصوصیت‌های خاص خویش را دارااست و بایستی به طور مستقل سنجیده شود. در صورتی‌که با یک کمپانی فن‌ای تماس حاصل نمایید، متخصص مسئول در آغاز در یک گرد‌همایی کسب‌وکار، تجهیزات لازم و مراد‌های شما‌را نظارت می‌نماید و بعد از آن با ارائه یک پروپوزال، هزینه‌ها را به اطلاع‌تان میرساند.

در‌صورتی‌که که از پیشین یک تارنما داشته باشید و بخواهید آن را با صرفه‌سازی نمائید، کمپانی متبوع بایستی وقتی را صرف ارزیابی وبسایت‌تان نماید، اشتباهات جانور را تحقیق کند و مجددا با ارائه یک پروپوزال، راهکارهای حل خطاها و ترازو هزینه‌ها را به اطلاع‌تان برساند.

بیشتر بخوانید :  قاب ورک های پباده سازی تارنما
تجهیزات پیشنهادی

در صورتیکه با یک کمپانی فن‌ای گفت‌و‌گو فرمائید، همگی روند ساخت سایت را به شایسته ترین صورت برای‌تان انجام خواهند بخشید و دیگر نیازی وجود ندارد شخصا سرگرم اکثری از فرایندها گردید. از جمله می‌اقتدار به خرید هاست و دامنه یا این که اخذ مدرک ssl اشاره نمود.

کمپانی‌های رشته‌ای معمولا سرویس ها seo را نیز ارائه می دهند. برای بخش اعظمی از کسب‌وکارها چشم شدن وب سایت اهمیت بالایی دارااست و به همین ادله می بایست از سرویس ها متخصصان بهینه سازی به کارگیری نمایند. در این باره نیز بایستی سوابق کمپانی را نظارت نمایید. بهینه سازی را هیچوقت نمی‌قدرت تضمین کرد ولی با تحلیل سوابق کمپانی میتوانید متوجه گردید که توان گروه seo در چه حد بوده میباشد.

برای مثال تجهیزات دیگری که کمپانی‌ها توصیه میدهند، یادگرفتن و پشتیبانی میباشد. برخی از وبسایت‌ها را، با مدتی فراگیری، می توانید شخصا مدیر نمائید. برخی دیگر نیاز به پشتیبانی فن‌ای دارا هستند. بسته به نوع نیاز خویش شرکتی را تعیین نمائید که سرویس ها گزینه نظرتان را به طور بدون نقص ارائه دهد.

نکته دیگری که بایستی به آن دقت کرد موضوع ریسپانسیو یا این که برخورد‌گرا بودن تارنما میباشد. توجه نمایید سایتی که تحویل می گیرید مطلقا بایستی ریسپانسیو باشد و در موبایل‌های موبایل نیز به خیر و خوبی چشم گردد. دراین مورد می توانید مثال‌شغل های گذشته کمپانی را بررسی نمایید.

مواقعی که گفته شد، برخی از مهم‌ترین خصوصیت هایی بود که موردنیاز میباشد در هنگام تعیین شایسته ترین کمپانی طراحی وب در حیث داشته باشید. امید‌واریم با استعمال از این راهنما بتوانید گزینش قابل قبولی داشته باشید. این جا در وبنا همگی این خصوصیت‌ها و نکات را رعایت می کنیم، سطح کوشش خویش را هر روز ارتقاء می دهیم و عملکرد داریم شایسته ترین سرویس ها ساخت سایت را به شما عزیزان ارائه دهیم.

یک کمپانی ساخت وب سایت دارای اعتبار چه خصوصیت‌هایی دارااست؟
کمپانی‌های ساخت وب سایت دارای اعتبار را می توانید از روی موردها مختلفی شناسایی نمائید. برای مثال، واحد سنجش تجربه و تخصص گروه فنی، روش پذیرش توصیه، تجهیزات پیشنهادی و ... میتوانند آرم‌ای از ترازو اعتبار کمپانی باشند.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 116 تاريخ : يکشنبه 9 آذر 1399 ساعت: 20:03


ورزش برای اشخاص اکثری در فضا دنیا طراحی سایت  یک سرگرمی مفرح و هیجان آور محسوب می ­گردد. این بخت همگانی باعث گردیده وب سایت­ هایی با موضوعات ورزشی جزء پر طرفدار­ ترین وب سایت­ های جان دار در فضای مجازی باشند. ساخت‌و‌ساز تارنما­های ورزشی با دو غرض کلی: نشر خبرها و رویدادهای ورزشی یا این که طرفداری از فن یا این که مجموعه خاص شکل می­ پذیرد. با دقت به متنوع بودن حرفه­ های ورزشی، تارنما ­های ورزشی نیز از تنوع و گوناگونی متعددی برخوردار می‌باشند.

 

یک کدام از مثال ­های شاخص و پیروز در مسئله ساخت سایت، طراحی وب سایت ورزش۳ میباشد. وبسایت ورزش۳ متعلق به کانال ۳ سیما بوده و در آغاز منحصرا با غرض تکثیر خبر ها و موضوعات فوتبالی فعال سازی شد. ولی ابعاد خبر ها دیگر فن ­های ورزشی نیز به آن اضافه شوید. این تارنما در درجه بندی الکسا از جايگاه ­ی بسیار خیر و خوبی شامل است و یکی پربازدیدترین وب سایت­ های داخلی می­ باشد.موضوعات و فاکتور های گوناگونی منجر تهیه نمودن این حد از محبوبیت در طراحی وب سایت ورزش۳ گردیده­ اند.

ساخت وب سایت ورزش 3
علل جذابیت ساخت سایت ورزش ۳
طراحی وب ورزش ۳ بر شالوده یکی‌از جالب­تری موضوعات روز، یعنی ورزش و از دربین حرفه های متنوع ورزشی با محوریت پرطرفدارترین آن­ها یعنی فوتبال اساس ریزی شده‌است. در ساخت سایت ورزش ۳ غایت آسانی منوها و دسترسی سریع و آسوده یوزرها به موضوعات حیث گردیده و به طور تماما مرتبی محتوا گذاری شده‌است. برخلاف تارنما­ های پرمخاطب که منوهای داخل هم در طراحی سایت خویش دارا هستند.

 

کل محتوای وبسایت ورزش ۳ در کاغذ اساسی اکران داده گردیده و دسته بندی­ های منظم آن با موضوعاتی زیرا: آخری خبر‌ها، ویدئو­ های کوتاه، پخش زنده و جداول اعلام حاصل، از منوبندی پیچیده وب سایت غنی گردیده کل محتوی، آن در یک شیت لود شده‌است. نکات بیان شده صرفا کناره­ ای از خصوصیت­ هایی میباشد که طراحی وب سایت ورزش ۳ را شاخص می­ نماید واضح میباشد شما با کنکاش بیشتر به نکات دیگری نیز پی برده و احتمالا به انگیزه درآمدزایی بالای تبلیغات در چنین سایت­ هایی بخواهید به طراحی وب مشابه ورزش ۳ برای مجموعه یا این که فن ورزشی گزینه عشق­ تان بپردازید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 179 تاريخ : پنجشنبه 6 آذر 1399 ساعت: 19:04


رابطه کسب درآمد و طراحی وب سایت
معاش این ایام بسیار مالامال مشغله میباشد و عموم مطلع  طراحی سایت در جست و جو راهی برای وارد کردن کسب و کارشان در فضای آنلاین، یا این که  کسب در آمد از روش وب میباشند تا بتوانند از روش کسب درآمد از وب سرمایه دار شوند! خب در مرحله نخستین این اشخاص به یک وبسایت نیاز دارا هستند. ما می‌خواهیم در زمینه‌ی یکی‌از طرق کسب درآمد آنلاین، یعنی طراحی وب سایت با شما سخن کنیم. فعلا طراحی وب سایت تحت عنوان یک مهارت شناخته شده‌است وکسانی  که مهارت ساخت وب سایت را دارا هستند می توانند با اپ نویسی ساخت سایت هم برای خویش و هم برای سایرافراد به کسب درآمد بپردازند.

این رابطه در بین کسب درآمد و طراحی وب سایت سبب شده‌است که بیشتر اشخاص جامعه به سمت راه‌اندازی کسب و شغل های اینترنتی برود زیرا در واقعیت با داشتن یک وب سایت قشنگ و مخاطب پسند برای کسب و عمل خویش به مشتریان خویش این اطمینان را می دهیم که در کسب و عمل خویش ماهر و بروز هستیم  نکته ای که شما بایستی در لحاظ داشته باشید این میباشد که بایستی ساخت وب سایت خویش را به موسسات ماهر که در مسئله ساخت و ساز محتوا و ساخت سایت ها ماهر میباشند بسپارید زیرا شما با این عمل سبب:

۱-  کاهش هزینه ها
مهم‌ترین روش برای کسب درآمد کاهش هزینه و رویش بهره آوری میباشد این فرمان یک کدام از مزایای طراحی وب سایت برای کسب درآمد میباشد.چرا؟

به جهت این که هزینه محافظت و اپلیکیشن نویس یک وبسایت حدود تعدادی میلیون میباشد در حالی که بازاریابی مطلوب وب سایت شما سبب ساز پرورش رونق در کسب وکار شما میشود که در‌صورتی‌که تارنما شما به صدق پباده سازی گردیده باشد و دارنده شایسته ترین محتوا باشد بازدید کنندگان تارنما شمارا تبدیل به مشتریان اثبات شما می نماید.

۲-  سهولت دسترسی
امروزه با دقت به صنعتی شدن شهر ها، ارتقا جمعیت، ترافیک و آلودگی خیابان ها اشخاص درپی خط مش های سهل وآسان برای رفع نیاز های خویش می‌باشند. آنها به مکان رفتن به بازار که منجر می شود وقت متعددی را در ترافیک ها از دست بدهند و در انتها نتوانند خرید رضایت بخشی داشته باشند به راحتی و با صرف یه خرده از وقت خویش می توانند شایسته ترین محصول را خریداری و درب منزلشان اخذ نمایند و همینطور با دقت به قانون ها و مقرراتی که وجود دارااست عموم اعتمادشان به خرید های الکترونیکی بیشتر گردیده که‌این فرمان موجب ارتقا کسب درآمد شما می‌گردد.

۳-  امکان دسترسی
در حالتی‌که شما یک دفتر کار وسیع در شایسته ترین نقطه شهر خویش و یا این که حتی شایسته ترین نقطه شهر تهران داشته باشید پیروزی شما‌را فعلا تضمین نمی نماید به دلیل آن که فضای آنلاین این قابلیت و امکان را برای کلیه عموم دنیا آماده کرده که بتوانند به راحتی و از روش موسسه ها حمل و نقل جنس و سرویس ها خویش را در چنگ بقیه عموم دنیا قرار دهند پس در فیض طراحی وب برای کسب و فعالیت شما سبب کسب درآمد شما میگردد.

۴-  بازاریابی وسیع خیس
بازاریابی برای تارنما از هر نوع بازاریابی دیگری سریع خیس و معدود هزینه خیس میباشد چون شما می‌توانید برای تبلیغ تارنما خویش از بهینه سازی فایده ببرید که به وضوح می‌توانید این را ببنید که مزیت طراحی وب سایت در کسب در آمد شما بسیار برجسته میباشد.

۵-  ارتقاء اعتبار
امروز طراحی وب سایت برای  کسب وکارتان منجر ارتقاء اعتبار شما می‌گردد چرا‌که ساخت وب سایت منجر برندینگ شدن اسم تجاری شما می‌گردد که‌این فرمان سبب ساز درآمد بیشتری در کسب و عمل شما می‌گردد. نکته ای که در ساخت سایت و جود داراست درین میباشد که هرکسی که وارد تارنما شما می‌شود هویتی از کسب و کارتان را می بیند در فیض وبسایت خویش را فقط به خیال و خاطر این که یک سایتی برای کسب و فعالیت خویش دارید پباده سازی نکنید.

۶-  بروز بودن داده ها
وقتی که بخواهید مشتریان خویش را از تخفیفات، فروش ویژه و یا این که  محصول ها تازه برای سال جدید یا این که اعیاد خاص با خبر فرمائید بایستی از روش تابلو، پوستر و… این عمل را انجام دهید در شرایطی‌که که با طراحی وب سایت برای کسب و کارتان می توانید به راحتی مشتریانتان را مطلع نمایید و در فیض فروشتان را ارتقا دهید.

 

۷-  ارائه سرویس ها بهتر
در واقع شما می‌توانید برای ارئه مزایای جنس خویش به مشتریانتان نوشته‌علمی ای را در وبسایت خویش آپلود کرده که‌این فرمان سبب ساز ارتقاء تدبیر مشتریان از کسب و فعالیت شما و ارتقا اهمیت کسب و فعالیت شما گردد.

۸-  مزایای مادام العمر
شما میتوانید از روش ساخت وب سایت برای کسب درآمدتان تا هر هنگامی که بخواهید تبلیغ فرمایید و دیگر بدون چاره نیستد در مقابل هزینه ای که پرداخت می کنید تایم محدودی را برای تبلیغ مال یا این که خدماتتان داشته باشید.

علاوه بر مزیت های بالا برای طراحی وب سایت شما می‌توانید از روش مشورت آرنیکاوب برای کسب درآمد خویش برخوردار گردید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 169 تاريخ : دوشنبه 3 آذر 1399 ساعت: 21:32